ALGEMENE LEDENVERGADERING 24-11-2017

Graag nodigen wij u uit voor de 137e Algemene Ledenvergadering van de Zevenhuizensche IJsclub.

Deze zal plaatsvinden op vrijdagavond 24 November 2017 in Eetcafé de Roerdomp, Tweemanspolder 12 in Zevenhuizen. Aanvang 20:00 uur.

De agendapunten zijn:

• Opening

• Ingekomen stukken en mededelingen

• Notulen ledenvergadering 9december 2016, welke te vinden zijn op onze website: www.zevenhuizenscheijsclub.nl of op te halen op Kantoor Veerman, Dorpsstraat 200 Zevenhuizen. Of De notulen zijn hier te downloaden

• Jaarverslag 2016-2017

• Verslag Penningmeester 2016-2017

• Verslag kascommissie / benoeming kascommissie

• Bestuursverkiezing: Aftredend en herkiesbaar zijn Arie van Bergen en Wim van Dorp

• Aftredend en niet herkiesbaar Monique Eindhoven

Pauze

• Michael z’n vragen rondje

• Kerstmarkt 16 december 2017, Snertwandeltocht 6 januari 2018, Ijsbaantje Hennipgaarde

• Rondvraag

• Traditioneel dobbelen, er zijn leuke prijzen te winnen

• Sluiting

• Gezellig napraten c.q. borrelen

Wij willen zoveel mogelijk e-mailadressen verzamelen, wilt u uw e-mailadres doorgeven aan info@ijsclubzevenhuizen.nl of via de contactpagina. Alvast hartelijk dank en graag tot vrijdag 24 november 2017.