IJsclub Zevenhuizen wordt gedragen door vrijwilligers met een hartstocht voor schaatsen of de Rottemeren en onze prachtige gemeente Zevenhuizen, onderdeel van Zuidplas.

De meesten dragen overigens alle drie een warm hart toe.

We zijn erg blij met al onze vrijwilligers. Doordat we uitbreiden met activiteiten zijn we ook op zoek naar mensen die enthousiast zijn en de vereniging willen steunen. Dit kan in een commissie zijn of in het bestuur met deeltaken of volledige taken.

​

Bekijk hieronder wie er al in het bestuur zitten en naar welke vrijwilligers wij nog zoeken.

Bestuur IJsclub Zevenhuizen:

• Daniel de Witte - Voorzitter

• Paul Twigt - Secretaris

• Fred Boeve - Penningmeester

• Ad van Bergen - IJsmeester

• Arie van Bergen - Algemeen bestuur

• Michael van der Steenhoven - Algemeen bestuur

• Leen-Jan van Dorp - Algemeen bestuur

WIJ ZOEKEN:

We kunnen ons voorstellen dat het moeilijk in te schatten is, wat het aantal uren zal zijn als vrijwilliger en waar de "werkzaamheden" precies uit bestaan. U kunt daarvoor contact opnemen met de voorzitter; Marina Veerman via de mail info@ijsclubzevenhuizen.nl of per telefoon: 0180-631866 . We maken graag een afspraak om een en ander door te nemen.

Voor de Snertwandeltocht Rottemeren

• Iemand die een aantal uren wil helpen met de verkoop van kaartjes.

• Een EHBOér die een aantal uren overdag aanwezig wil zijn.

• Iemand die mee wil helpen met het organisatie van een bepaald onderdeel van de Snertwandeltocht.

• Iemand die mee wil helpen met de begeleiding van één of meerdere de activiteiten.

• Een notulist voor de diverse teams, meedenken mag uiteraard.

​

Voor het ijsbaantje in de Hennipgaarde

• Iemand die een aantal uren wil helpen met verkoop van chocomel en dergelijke bij de Koek en Zopie.

• Een EHBOér die een aantal uren in de middag of avond aanwezig wil zijn.

• Iemand die mee wil helpen met het organiseren van één of meerdere wedstrijdjes, schaatsclinics, Elfstedentocht op de schaats.

Algemeen Rottemeren

• Een EHBO'er die een aantal uren op de dag of avond aanwezig wil zijn tijdens activiteiten op de Rottemeren bijvoorbeeld of bij de Molentocht of Marathon.

• Iemand die mee wil helpen met het organiseren van een of meerdere activiteiten bijvoorbeeld wedstrijdjes, schaatsclinics, Elfstedentocht op de schaats op de Rottemeren.

• Iemand die mee wil helpen met de begeleiding van één of meerdere activiteiten op de Rottemeren.

Anker 1
WILT U IETS BETEKENEN?
U KUNT ZICH HIER AANMELDEN ALS VRIJWILLIGER!