IJSBANEN IN ZEVENHUIZEN

IJSBAAN HENNIPGAARDE

Al jaren zorgt IJsclub Zevenhuizen bij winterse omstandigheden en voldoende ijsdikte voor een ijsbaan.

​

VANWEGE het CORONAVIRUS  COVID-19 en de daar bijhorende maatregelen en richtlijnen, we zijn immers momenteel, 5 februari 2021, in lock-down, moeten we met pijn in ons hart melden dat we de volgende besluiten hebben moeten nemen:

We kunnen geen vergunning krijgen, dus mogen niets organiseren.

- Geen IJS op ons ijsbaantje.

- Geen Molentocht op de Rotte.

Wij kunnen en mogen geen activiteiten op eventueel ijs organiseren of doen plaatsvinden.

Afstand houden valt niet te waarborgen en we kunnen de verantwoordelijkheid niet nemen.

​

BLIJF ALLEN GEZOND en hopelijk mag e.e.a. volgend jaar weer wel.

​

In 2018 is voor het eerst een nieuwe baan op de Hennipgaarde in gebruik genomen. In 2019 heeft het helaas net te kort gevroren en hebben we geen gebruik van de ijsbaan kunnen maken.

In 2020 hadden we te maken met Covid-19 en ook geen ijs.

In 2021 kunnen we helaas niets organiseren.

​

Zodra onze baan open kan melden wij dit op onze nieuwspagina en Facebook, houd deze dus in de gaten.

VERLICHTE IJSBAAN ROTTEMEREN

Als het winterweer écht goed is hopen we natuurlijk altijd dat er geschaatst kan worden op de Rottemeren. Voor Eetcafé De Roerdomp zorgen wij dan voor een goed geveegde 400m ijsbaan, een ijshockeyveldje en een oefenbaantje voor de kleintjes.

​

Dit deel van de Rottemeren is minder diep en daar kan dan ook al sneller geschaatst worden dan op de Rotte zelf.

​

Daarnaast is de ijsbaan op de Rottemeren verlicht. Houd onze nieuwspagina & Facebook in de gaten voor meer informatie.

LOCATIE

IJsbaan Hennipgaarde kunt u vinden bij Roeibaan Zevenhuizen. Hier kunt u ook parkeren. IJsbaan Rottemeren ligt voor Eetcafé De Roerdomp aan het einde van de Tweemanspolder in Zevenhuizen.

OPENINGSTIJDEN

Bij ijs is één van de twee banen bij daglicht en tussen 19:00 uur 22:00 uur geopend.

ENTREEKOSTEN

Leden gratis