Vrijwilligers bedankt!

Wat een feest afgelopen zaterdag! Er hebben 1600 mensen genoten van ons mooie gebied, muziek, lekker eten en drinken, spelletjes en nog veel meer. We willen graag onze vrijwilligers bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt en dat zijn er heel veel. Op de foto's een aantal van de vrijwilligers. Bij het startschot door Burgemeester Kats om half negen waarna de eerste wandelaars snel zijn vertrokken. Ed Verlaan, de man die de routes uitzet en op de dag zelf diverse malen naloopt -fietst- in dit geval. In de tent bij de startlocatie, de verkoop van de routekaarten. Een overzicht van alle vrijwilligers bij de molen van Ottevanger en op het bankje Arie die 60 liter soep heeft geschept en Jos die geprobeerd heeft de Molenviergang zo veilig mogelijk te maken. En iedereen die er niet op staat maar op welke wijze ook een bijdrage heeft geleverd enorm bedankt.