SPONSOREN

IJsclub Zevenhuizen is een club welke door vrijwilligers gedragen word. Naast al die mensen die veel tijd in de club stoppen hebben we ook een aantal trouwe en vaste sponsoren.

Wilt u ons ook supporten en daarmee schaatsen in Zevenhuizen behouden? Ontdek dat hoe u ons kunt helpen!

WORDT SPONSOR

De Zevenhuizensche IJsclub kan niet bestaan zonder haar actieve leden, vrijwilligers, sponsoren en de met ons samenwerkende bedrijven. Dankzij hen is het mogelijk om al de activiteiten van de club te organiseren.

Er zijn diverse sponsorpakketten en ondersteuningsmogelijkheden samengesteld. Hierbij willen wij u graag informeren, zodat het voor iedereen duidelijk is wat de mogelijkheden zijn. Wij hebben met de introductie van deze sponsorpakketten een nieuwe weg ingeslagen op het gebied van sponsoring.

Omdat een aantal van onze activiteiten "ijs en weder dienende" zijn, terwijl andere activiteiten elk jaar plaatsvinden, hebben we onze sponsormogelijkheden daar op aangepast. We bieden de optie voor vaste sponsoren voor jaarlijks terugkerende activiteiten en incidentele sponsormogelijkheden voor als er ijs is.

We kunnen momenteel een helder aanbod doen voor een tweetal jaarlijkse activiteiten. De schaatsclinic voor kinderen op de kunstijsbaan in Zoetermeer -via Brains- en de Snertwandeltocht Rottemeren, die op 4 januari 2020 voor de 6e keer plaats zal vinden.

Uiteraard hopen we op een mooie winter met veel ijs zodat we weer kunnen schaatsen op het IJsbaantje Hennipgaarde en de IJsbaan op de Rotte. Mogelijk kunnen we dan ook weer genieten van de Molentocht- en Marathon Rottemeren. Bij deze incidentele evenementen zullen aanvullende sponsormogelijkheden worden geboden.

Onderstaand vindt u de mogelijkheden, de bedragen zijn 1 jaar geldig vanaf 01-11-2019:

SPONSORPAKKET I
€ 350,-

Reclame tijdens de activiteit

Logo op de website -inclusief link-

Plaatsing van uw logo op een prominente plaats op de flyer

Plaatsing van uw logo op diverse wandelsites op Facebook

Plaatsing van uw logo op de poster Facebook IJsclub (indien gewenst met een filmpje)

Tijdens incidentele evenementen prominente naamsvermelding op doek

SPONSORPAKKET II
€ 150,-

Reclame tijdens de activiteit

Logo op de website -inclusief link-

Plaatsing van uw logo op de flyer

Facebook IJsclub

Tijdens incidentele evenementen naamsvermelding op doek

VRIENDEN VAN DE ZEVENHUIZENSCHE IJSCLUB VANAF € 25,-

Of u stelt kosteloos apparatuur, een dienst of waardebonnen ter beschikking

MET ONS SAMENWERKENDE BEDRIJVEN TIJDENS EVENEMENTEN

Wij zijn blij dat we inmiddels een groot aantal met ons samenwerkende en ondersteunende organisaties en bedrijven hebben kunnen vinden. Zonder hen kunnen wij de evenementen niet organiseren.

Onder ondersteunende en met ons samenwerkende bedrijven verstaan wij iedereen die commerciële activiteiten ontplooit tijdens een evenement dat door de Zevenhuizensche IJsclub is georganiseerd. Te denken valt aan horecaondernemingen, schaatsenslijpers, verkopers van schaatsen, wandelschoenen, outdoorkleding en dergelijke. Met al deze bedrijven worden individuele afspraken gemaakt over een bijdrage aan de kosten van de activiteit.

Samenwerkingspakket

Met de samenwerkende bedrijven worden individuele afspraken gemaakt over een financiële of materiële bijdrage aan een activiteit

Voordelen Snertwandeltocht

Startpunt Snertwandeltocht